Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Bartek | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany26.10.2002 @20:20:45 ostatnio na stronie16.07.2016 @21:13:44
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu746295
digarty0 komentarze709 posty na forum40

komputer / sprzęt
_

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~cocu    01.04.2009 @22:34:05
Halo halo dawno Cie nie widzialem tutaj, zreszta sam bywam dosc rzadko.. co u Ciebie Bartus?
_______
Wyniszczam światy, palę galaktyki
~Nithavellir    31.03.2009 @09:06:25
A bywam A ty gdzie prace masz?
_______
Nie jestem krytykiem, komentuje co widze. Zapraszam na mój profil i liczę na konstruktywną krytykę
~Milexi0r    30.03.2009 @23:13:33
o Zizou :>
_______
*m*L*x*
+Kuzuki    29.03.2009 @22:58:56
oo sto lat
+troyek    29.03.2009 @20:52:48


co tam
_______
ZARABIAJ NA SWOICH ZDJĘCIACH - http://www.istockphoto.com/index.php?refnum=troyek polecam.
~chisel    18.09.2008 @11:56:09
no cóż dzięki
_______
boje się ze znów zacznie padać
~noel    18.10.2007 @11:21:24
rzecz gustu (poza tym komentarz naprawdę konstruktywny i sensowny - lol).
ostatnio edytowane: 2007-10-18 11:23:16
_______
loboz.eu
+Tofiq    18.10.2007 @00:18:06
od TWAtzreba nie tylko uciekac ale i samemu sobie nie robic (czyt. patzrec jakich znajomków sie dobiera) - ale to wszedzie. w "realu" tez.
E tam chujowo Community jest silne, róznych typków mozna spotkac.. a jak sie jeszcze "pnie w góre" po szczeblach DA to jest jeszcze lepiej :P
pozdrawiam
+Tofiq    17.10.2007 @21:02:10
wypalenie? :/
trudno. kazdego z Digartowiczów predzej czy poźniej to spotka..
+Tofiq    16.10.2007 @21:47:16
Dzieki

http://www.digart.pl/praca/480243/Soys2.html - no własnie bazą był czysty render, wiec wypadało go co nieco np. pobrudzić Obejrzyj ine prace z tamtego konkursu, prace mOska..zobaczysz jak to "na czysto" wyglada

btw. ciekawe pracki masz na Devie..zapodaj cos i tutaj

pozdrawiam
Tofiq

+Tofiq    16.10.2007 @21:36:38
jestem ślepy - naprawde nie widze podobienstwa "efektu" On robi bardziej "płasko-kanciaste" rzeczy. Ja wole obłe i miękkie
No nic. Skoro Ci sie kojarzy.. w sumie to troche mnie miło łechce bo kiedys baaardzo lubiłem grafy Jesara

pzdr.
+Tofiq    16.10.2007 @21:28:48
wybacz ale...w ogóle nie podobne. On robi w zupełnie innym stylu niż ja
pzdr.
^SiostraWiatru    15.10.2007 @19:14:36
Noooo!
I taK ma być... a ja nie taka stara :P
_______
Masz w kieszeni pistolet, czy tak cieszysz się na mój widok?
+troyek    12.10.2006 @22:50:04
no nie pitol :D

licze na darmowe drinki
_______
ZARABIAJ NA SWOICH ZDJĘCIACH - http://www.istockphoto.com/index.php?refnum=troyek polecam.
+troyek    12.10.2006 @22:44:43
a z Lisa sie spotkalem na herbatce ; )
az sie zdziwilem ze Cie spotkalem ; )

pozdro ziom
ostatnio edytowane: 2006-10-12 22:45:03
_______
ZARABIAJ NA SWOICH ZDJĘCIACH - http://www.istockphoto.com/index.php?refnum=troyek polecam.
+troyek    30.08.2006 @19:07:54
pozdrooooooooo ; )
_______
ZARABIAJ NA SWOICH ZDJĘCIACH - http://www.istockphoto.com/index.php?refnum=troyek polecam.
^boski    17.05.2006 @00:53:37
oj Bartek, Bartek, co znowu nabroiles! o2 Cie poskarzy panu moderatorowi eheheh ;D
_______
no siema
-o2    28.04.2006 @15:37:16
to teraz ja sie posmieje z was oczywiscie sparwa jest u moderatora
-o2    28.04.2006 @15:30:18
nie to ty jestes artysta super cool hehehe z dorobkiem zerowym
~ancura    23.04.2006 @09:10:58
_______
Sennym szeptem, pełnym głosem, rozpaczliwym krzykiem..
~bleft    02.04.2006 @02:31:27
yo ziom!
_______
...masz chwile to sprawdz czy nie bleft - uje
http://www.behance.net/Bleft
~sicart    08.02.2006 @17:09:17
co tam? jak tam ?
~Milexi0r    14.11.2005 @22:11:10
ochlon zizou :>
_______
*m*L*x*
^boski    29.10.2005 @21:36:46



:D
_______
no siema
~absurd    27.10.2005 @11:46:52
pozdrówkA:D
1 2 3 4 5 6 ... 15 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)
Ten użytkownik nie ma żadnych digartów

obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt